fredag 26 januari 2007

Oanständiga tunnelbaneresenärer

En kollega berättar om ett samtal han haft:

- Hej Jag ringer för att jag får sådana hemska bilder sickade på min mobiltelefon.
- Jaha ok.
- Det är förfärligt. Idag så kom det hela tiden en massa äckliga bilder på min telefon.
- Eh ok. Som MMS då till din telefon?
- Ja
- Stod det från vilket nummer det skickades ifrån? Iså fall bör du kontakta avsändaren.
- Nej inget avsändarnummer.
- Är du säker på det?
- Jag tror det. Fick hela tiden när jag satt i tunnelbanan idag. Och jag har inte beställt något sådant snosk. Det är hemskt.
- Jag förstår.
- Det är förfärligt. Så snoskigt alltihopa. Fick flera bilder. Hor ska jag bli av med detta?
- Och du satt i tunnelbanan medan du fick bilderna?
- Ja. Den sista bilden var en liten ung flicka som slickade en hårig mans rompa!!
(gulp!)

2 kommentarer:

Lilla Blå sa...

Haha.. Roligt!
Låter nästan som om hon satt i samma tunnelbanevagn som den här herren:
http://www.tjuvlyssnat.se/2007/01/ett_klart_under.html

Superkrille sa...

Yes, we know. :-)