torsdag 11 januari 2007

Slickat på musen?

Så var det killen som ringer in och berättar att hans mus inte laddar längre. Efter lite basic felsökning så frågar jag om han möjligtvis har försökt göra rent kontaktplattorna, vilket han svarar följande på;
"Nej men jag har slickat på musen..."
"Vad sa du? Har du slickat på musen?!"
"Ja jag slickade på den och så länge den är fuktig så laddar den"
Vid det här laget så har jag satt kunden på mute, då jag inte längre kan hålla mig för skratt. Efter att ha samlat mig så återupptar jag samtalet, men han märker ganska snabbt att jag fortfarande har svårt att hålla mig för skratt då han återigen nämner att han har slickat på musen varpå han inser vad det är han har sagt och vi båda brister ut i ett stort garv.
Värt att notera är att han faktiskt fick en ny mus, så han i fortsättningen slipper slicka på den. Om han nu inte vill det då...

Inga kommentarer: